Гра
Дата проведення
24-26 Серпня 2013
Місце проведення
Полігон «Центр Підготовки Миротворчих Підрозділів», м.Яворів, Львівська обл.
Cтатус
Реєстрація закінчена

Доповнення MilSim

  1. Загальні розяснення
  2. Табель про ранги
  3. Схема підпорядкування

Загальні розяснення*

*На даний момент в стані переробки, на даний момент організатори є службовцями ООН і не втручаються в керування ігровою ситуацією, для цього використовуються офіцери ЗС армій.

  • Організатори на час проведення гри будуть виконувати роль офіцерів Служби Безпеки (далі СБ) по обидві сторони фронту.
  • СБ має найвищий пріоритет повноважень, тому при потребі офіцери СБ, мають право брати командування на себе (якщо цього вимагають обставини та сценарій).
  • Виконання наказів та розпоряджень з боку офіцерів СБ являється обов'язковим для всіх гравців без виключення (накази офіцерів СБ є частиною сценарію).
  • Офіцери СБ вповноважені проводити агітацію, та мають карт - бланш на вербувальну діяльність серед контингенту на стороні противника. Також в їх обов'язки входить вирішувати всі поточні питання внутрішньої безпеки які виникатимуть в процесі гри серед своїх підлеглих.
  • Допити, оперативна слідча діяльність, винесення вироків полоненим та заарештованим проводиться винятково офіцерами СБ.
  • В зв'язку з безпосередньою службовою діяльністю як у тилу противника так і у зоні розгортання бойових дій, офіцери СБ мають бути озброєні.
  • Офіцерам СБ при потребі рекомендується використовувати для своєї охорони необхідну кількість бійців, котрих виділяють командири груп.
  • Для виявлення шпигунів і внутрішніх ворогів офіцери СБ можуть (і будуть) проводити ідеологічні тести серед бійців. Групи з найменш ідеологічно підкованими бійцями отримають менш активні завдання.
  • Кожній команді буде присвоєно кодову назву та порядковий номер.
  • Кодова назва і порядковий номер будуть служити позивним команди.
    • Для прикладу:
    • Команда «Злюки Бобри» - Альфа 1,
    • Команда «Росомахи» - Альфа 2
    • В наслідок, угрупування з декількох команд (взводів) з однойменним кодом будуть об'єднані назвою - Група «Альфа» і так далі...
  • Кожному бійцю необхідно знати до якої групи він відноситься
    • Для прикладу:
    • Боєць із Дельта 3 отримає по радіо наказ всій групі Дельта «перейти у квадрат такий-то», цей наказ буде і для нього.
  • У кожної групи буде свій командир, тобто декілька команд (взводів) будуть мати одного командира.
  • Організатори залишають за собою право доукомплектовувати діючі підрозділи бійцями без команд, та об'єднувати малі за чисельністю команди.
  • Структура кожної зі сторін виглядає так (у порядку старшинства):
    • Командування штабу (організатори, офіцери СБ)
    • Командири груп
    • Командири команд (взводів)
  • Щоб було зрозуміліше, хто кому підпорядковується:
  • рядові бійці, будуть підпорядковуватися командирові своєї команди (сержанти), а той у свою чергу буде підпорядковуватися командирові групи (лейтенанти), командири групи будуть одержувати вказівки безпосередньо від офіцерів СБ
    (рядові -> сержанти -> лейтенанти -> офіцери СБ).
  • У випадку «загибелі» командира групи «лейтенанта», обов'язки командувача переходять до «сержанта», командира одного з взводів заздалегідь призначеного «лейтенантом» і т.д.
  • Командири груп будуть визначатися офіцерами СБ у результаті тестів на ідеологічну й фізичну стійкість.
  • Вищою ланкою у кожному разі будуть офіцери СБ держав.
  • Для реалістичності ієрархічних відносин між гравцями на грі діють правила субординації, рядовий не має права безпосередньо на пряму звертатися до офіцера СБ минаючи свого прямого командира «сержанта», той в свою чергу «лейтенанта». Винятком може бути «загибель» всіх старших за званням бійців.
    Вчіть історію своєї країни!!!
  • Медики
    • Функції Медика
      • встигнути надати першу допомогу «пораненим» бійцям. Допомога надається шляхом накладення бинтової пов'язки на руку «пораненого». У розпорядженні медиків будуть медичні підсумки з перев'язочним матеріалом.
    • Дії медика
      • Медик повинен надати допомогу «пораненому» бійцю впродовж 3 (трьох) хвилин з моменту поранення. В іншому випадку «поранений» вважається «мертвим».
      • Медик може залучати бійців своєї сторони для допомоги в евакуації «пораненого» із зони обстрілу.
      • Допомога надається шляхом накладення бинтової пов'язки на руку бійця.
      • На одного «пораненого» бійця слід використовувати один комплект для перев'язки (повністю).
      • Медик не може надати собі допомогу самостійно у випадку поранення і зобов'язаний кликати на допомогу іншого Медика.
      • Медикам заборонено передавати перев'язні матеріали бійцям для надання собі першої допомоги самостійно.
      • Медик має право надати першу допомогу пораненому бійцю ворожої сторони, у такому випадку поранений автоматично стає полоненим.
      • Кількість медиків на стороні розраховується за принципом 1 медик на 10-12 чоловік.
      • Медик може отримати додатковий перев'язочні матеріали у шпиталі у випадку їх наявності, видача стратегічного запасу медикаментів відбувається за згодою Головного лікаря.
    • Дії «пораненого»
      • Боєць що був уражений (одиночним пострілом, або чергою) вважається пораненим і повинен припинити активну участь (ведення вогню, переговори) у бойових діях та залишатись на місці свого «поранення». Боєць має право голосно кликати на допомогу своїх товаришів або безпосередньо Медика. У «пораненого» є 3 (три) хвилини за які йому повинна бути надана медична допомога. В протилежному випадку - боєць вважається мертвим і зобов'язаний покинути територію бойових дій. В разі, якщо під час «поранення» в гравця влучають повторно – гравець вважається «мертвим» і зобов'язаний покинути територію бойових дій. Якщо Медик встиг надати допомогу і накласти пов'язку - гравець продовжує гру. При повторному попаданні учасник, що має на рукаві 1 (одну) білу пов'язку - вважається небоєздатним, залишає гру, прямує у військовий шпиталь. Бійці Сільванського королівства та Норманської демократичної республіки мають право на 5 (п'ять) циклів реанімації та реабілітації. Після вичерпання ліміту бійці попадають в «пекло» їм гарантоване прибирання казарм, підмітання плацу, копання братських могил, чищення картоплі то що.

Табель про ранги

Звання Title Абривіатура Код NATO
Офіцерський склад
Генерал армії General of the Army GA OF-10
Генерал-полковник General GEN OF-9
Генерал-лейтенант Lieutenant General LTG OF-8
Генерал-майор Major General MG OF-7
Генерал бригади Brigadier General BG OF-6
Полковник Colonel COL OF-5
Підполковник Lieutenant Colonel LTC OF-4
Майор Major MAJ OF-3
Капітан Captain CPT OF-2
Старший лейтенант First Lieutenant 1LT OF-1
Лейтенант Second Lieutenant 2LT OF-1
Молодший офіцерський склад
Старший ворент офіцер 5 Chief Warrant Officer 5 CW5 WO-5
Старший ворент офіцер 4 Chief Warrant Officer 4 CW4 WO-4
Старший ворент офіцер 3 Chief Warrant Officer 3 CW3 WO-3
Старший ворент офіцер 2 Chief Warrant Officer 2 CW2 WO-2
Ворент офіцер 1 Warrant Officer 1 WO1 WO-1
Сержантський і рядовий склад
Сержант майор Sergeant Major SGM OR-9
Старший сержант Master Sergeant MSG OR-8
Сержант першого класу Sergeant First Class SFC OR-7
Сержант Staff Sergeant SSG OR-6
Сержант Sergeant SGT OR-5
Копрал Corporal CPL OR-4
Солдат першого класу Private First Class PFC OR-3
Солдат Private PV2 OR-2
Солдат Private PV1 OR-1

Схема підпорядкування

Схема підпорядкування